
Një aeroplan me pasagjerë 242 pasagjerë në bord raportohet se është rrëzuar pranë aeroportit në Ahmedabad të Indisë. Sipas mediave të huaja aeroplani u rrëzua ndërsa po ngrihej.
Raportohet se disa pasagjerë u panë duke u transportuar me barela dhe duke u marrë me ambulanca. Sipas policisë, aeroplani u rrëzua në një “zonë civile” jashtë një aeroporti. Ndërkohë Air India deklaroi se një fluturim nga Ahmedabad për në Londër Gatwick u “përfshi në një incident sot”.
“Në këtë moment, po përcaktojmë detajet dhe do të ndajmë përditësime të mëtejshme sa më shpejt të jetë e mundur”, thuhet në deklaratë.
Sipas faqes së internetit të gjurmimit të fluturimeve Flightradar, sinjali i fundit i aeroplanit u mor vetëm disa sekonda pas ngritjes. Sinjali nga avioni i Air India humbi në orën 10:08 të mëngjesit sipas kohës lokale, më pak se një minutë pas ngritjes.

Sipas njoftimit zyrtar të “Air India”, në fluturimin tragjik AI171 ndodheshin pasagjerë të disa kombësive.
Në bord ishin: 169 shtetas indianë, 53 shtetas britanikë, 7 shtetas portugezë dhe 1 shtetas kanadez
Aksidenti ndodhi pak minuta pas ngritjes nga Aeroporti Ndërkombëtar Sardar Vallabhbhai Patel, në qytetin Ahmedabad, në shtetin perëndimor të Gujaratit. Avioni u rrëzua papritur dhe shpërtheu në flakë në një zonë të banuar pranë aeroportit.
Aeroplani do të udhëtonte drejt Aeroportit Gatwick, tha Air India, ndërsa policia lokale deklaroi se u rrëzua në një zonë banimi pranë aeroportit. Gjithashtu siç raporton Reuters, në bordin e avionit ndodheshin gjithsej 242 persona, përfshirë 217 të rritur dhe 11 fëmijë.
“Ndërtesa në të cilën u rrëzua është një konvikt mjekësh… Ne kemi pastruar tashmë rreth 70% deri në 80% të zonës”, u tha gazetarëve një oficer i lartë policie.
Mbetet mister shkaku i këtij aksidenti ajror. Pamjet tregonin rrënoja që digjeshin, me tym të zi të dendur që ngrihej në qiell mbi aeroport, informon ‘La Repubblica’.
Avioni “Boeing 787” mori një lartësi rreth 200 metra, por më pas humbi kontrollin e ngjitjes dhe forcën në rrethana ende të panjohura dhe nisi ulje deri në rënien mbi godinat e koviktit dhe shpërthimin gati bërthamor në tym dhe flakë. Në dukje mjeti fluturues nuk dha shenja të humbjes së ekuilibrit aerodinamik apo turbulencë në motorë dhe trup, teksa mbeten mister shkaqet e rrëzimit tragjik.
Avioni duket se ka humbur kontrollin dhe ra mbi zonën ku kishte shtëpi dhe pallate banimi, duke shpërthyer gjithçka në re të mëdhaja tymi dhe flakësh. Pamjet nga vendngjarja ishin tronditëse, teksa autoritetet nisën menjëherë grupet e emergjencave dhe të shpëtimit.
Shefi i policisë indiane, ka konfirmuar për Associated Press se nga aksidenti tragjik i avionit Boeing 787-8 Dreamliner, i cili u rrëzua sot pasdite menjëherë pas ngritjes nga aeroporti i Ahmedabad, nuk ka të mbijetuar.
“Duket se nuk ka të mbijetuar nga përplasja e avionit”, deklaroi G.S. Malik.
Sipas tij, për shkak se avioni u rrëzua në një zonë të banuar me banesa dhe zyra, ka shumë gjasa që edhe banorë lokalë të jenë mes viktimave, pasi ndërtesa në të cilën u rrëzua avioni është një konvikt mjekësh.
“Po punojmë për të përcaktuar numrin e saktë të viktimave”, shtoi ai.
Avioni mbante në bord 244 persona, përfshirë pasagjerë nga India, Britania, Portugalia dhe Kanadaja.
Përplasja ndodhi menjëherë pas ngritjes, kur avioni kishte arritur një lartësi prej rreth 190 metrash. Shërbimet e emergjencës vijojnë kërkimet në vendin e ngjarjes, ndërsa autoritetet kanë nisur hetimet për të zbardhur shkaqet e aksidentit tragjik.
Avioni Boeing 787-8 Dreamliner, vetëm 11 vjeç, konsiderohej një nga më të sigurtët në industrinë ajrore dhe nuk kishte pasur probleme të mëparshme teknike.
Sipas autoriteteve lokale, piloti kishte lëshuar sinjalin emergjent “Mayday” para përplasjes. Moti ishte i qëndrueshëm dhe pa shqetësime atmosferike, çka e ka zhvendosur fokusin e hetimeve drejt përplasjes me shpendë, e cila dyshohet se mund të ketë dëmtuar të dy motorët e avionit.
Ekspertët e aviacionit, përfshirë Marco Chan dhe Saurabh Bhatnagar, thanë se çdo indikacion deri tani tregon se fuqia e avionit u humb menjëherë pas ngritjes, çka përkon me një incident të këtij lloji. Analisti Sanjay Lazar theksoi se ky është rasti i parë në 14 vite që një Dreamliner rrëzohet, duke e bërë ngjarjen edhe më tronditëse për industrinë dhe për kompaninë Boeing, e cila është nën presion edhe për problemet me modelin 737 MAX.
Hipoteza shqetësuese po dalin në pah rreth rrëzimit të avionit që ndodhi sot në Indi, kur një Boeing 787 i Air India që po udhëtonte për në Londër u rrëzua menjëherë pas ngritjes.
Avioni humbi lartësinë disa minuta pas ngritjes. Rindërtimet fillestare dhe videot që qarkullojnë në internet po nxisin hipoteza teknike rreth një ngritjeje të mundshme jonormale: ndër to, përdorimi i reduktuar i pistës dhe konfigurimi i gabuar i krahëve. Autoritetet kanë nisur një hetim për të sqaruar dinamikën e katastrofës dhe për të identifikuar çdo përgjegjësi.
Ngritje nga mesi i pistës: Disa video që qarkullojnë në mediat sociale tregojnë Boeing 787 duke filluar ngritjen e tij shumë përtej pikës së zakonshme. Sipas vëzhguesve online, avioni do të kishte përdorur vetëm gjysmën e gjatësisë së disponueshme të pistës 23 në aeroportin e Ahmedabadit. Kjo zgjedhje, e pazakontë për një avion të asaj madhësie dhe peshe, mund të kishte ulur ndjeshëm kufirin e sigurisë së nevojshme për një ngjitje të qetë.
1,700 metra pistë të përdorura, u nevojitën 3,000. Një Boeing 787-8 Dreamliner i ngarkuar plotësisht, si ai i përfshirë në aksident dhe i destinuar për një fluturim ndërkontinental për në Londër, mund të peshojë deri në 227 ton (Pesha Maksimale e Ngritjes). Në kushte të tilla, kërkon një pistë ngritjeje prej të paktën 2,800–3,000 metrash, varësisht nga moti dhe kushtet operative. Pista 23 në aeroportin e Ahmedabadit mat afërsisht 3,505 metra, por sipas videove, avioni filloi fluturimin e tij nga rreth gjysma e rrugës, ose pak mbi 1,700 metra: një distancë padyshim e pamjaftueshme për një ngritje të sigurt në ato kushte. Një trajektore kaq e shkurtuar ngritjeje lë hipoteza të hapura mbi një zgjedhje vullnetare nga ekuipazhi ose mbi kufizime të mundshme operative, të tilla si puna në vazhdim ose indikacionet nga kulla e kontrollit. DGCA ka siguruar regjistrime radari për të sqaruar nëse manovra ishte e planifikuar apo rezultat i gabimit njerëzor.
Një detaj që doli nga videot ka të bëjë me konfigurimin e krahëve të avionit: sipas disa analistëve, avioni u ngrit me krahët plotësisht të tërhequra. Një imazh i ndarë në mediat sociale tregon qartë sipërfaqen e krahut pa zgjatjen tipike të tyre gjatë ngritjes. Fletët janë pajisje të lëvizshme të vendosura në skajin e pasmë të krahëve, të projektuara për të rritur ngritjen në shpejtësi të ulët. Në kushte normale, një Boeing 787-8 ngrihet duke përdorur një konfigurim të fletëpalosjes midis 5 dhe 15 gradëve, varësisht nga ngarkesa dhe pista.
Me flapat në zero, krahu nuk është në gjendje të gjenerojë ngritje të mjaftueshme në shpejtësitë tipike të ngritjes, duke e detyruar aeroplanin të arrijë shpejtësi më të larta në një hapësirë më të shkurtër, një gjendje që mund të jetë fatale nëse pista është e kufizuar. Mungesa e flapave do të kishte kompromentuar aftësinë e aeroplanit për t’u ngritur në mënyrë adekuate, duke kontribuar në humbjen e lartësisë menjëherë pas ngritjes. Dëshmitarët okularë dhe burimet teknike raportojnë se avioni kishte vështirësi në ngritje, duke mbetur shumë ulët edhe pas ngritjes. Përdorimi i gabuar i flapave mund të ketë shkaktuar ngritje të pamjaftueshme, duke e detyruar kapitenin të menaxhonte një situatë kritike që nga sekondat e para të fluturimit.
Për t’u bërë pjesë e grupit të "Shekulli"
mjafton të klikoni: Join our FB Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet.
KOMUNITETI SHEKULLI ONLINE: https://www.facebook.com/groups/1381242728701899/