Ushtrimet për një bark të sheshtë, që mund t’i bëni ulur nga karrigia (FOTO)

Ja cilat janë 6 ushtrimet që ju mund të bëni ulur në tavolinën tuaj të punës për t’u ndier plot energji si edhe për të pasur një bark të sheshtë:

Ushtrimi nr 1

Ushtrimi nr 2

Ushtrimi nr 3

Ky ushtrim formëson belin tuaj. Ushtrimet e muskujve oblikë ndihmojnë për të djegur dhjamin në të dy anët e barkut tuaj.

Ushtrimi nr 4

Ky ushtrim ndihmon për të djegur dhjamin në anët e barkut dhe në ije.

Ushtrimi nr 5

Ky ushtrim djeg yndyrën shpejt. Bën barkun, muskujt e shpinës dhe shpatullat të tonifikuara.

Ushtrimi nr 6

Ky ushtrim është vërtet i mirë për belin tuaj. Kjo i bën muskujt tuaj të poshtëm të barkut dhe ato oblikë të funksionojnë.

Për ta bërë në mënyrën e duhur, sigurohuni që gjuri juaj të prekë bërrylin tuaj të kundërt. Në atë moment, pjesa e sipërme e trupit duhet të kthehet pakëz anash.

Ushtrim shtesë

6 ushtrimet e para i keni kryer që nga karrigia.

Tani do të dëshironim që ju të ngriheni dhe të bëni një tjetër për një efekt edhe më të madh. Mos shkoni larg nga karrigia! Ushtrimi do të forcojë ijet tuaja, si dhe do të djegë dhjamin në belin dhe barkun tuaj.

Ju rekomandojmë që të bëni këto 7 ushtrime të thjeshta çdo ditë. Mund të arrini rezultate edhe më të mëdha nëse kombinoni stërvitjen me një dietë të shëndetshme.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Të tjera

Abissnet