“The Telegraph”: “Taken by Albania”, kandidate për sloganin më të keq të turizmit në botë

Gazeta prestigjioze “The Telegraph” e ka cilësuar videon “Taken by Albania” si kandidate për sloganin më të keq në botë sa i takon turizmit.

“Marketingu mund të jetë një biznes i vështirë. Në fakt, nëse do të përfshini një metaforë dhe do të zhyteni në sferën e futbollit, një reklamë e keqe nuk mund ta humbasë aq shumë objektivin, sa duket se do të humbasë të gjitha konceptet se ku është dhe se çfarë duket”, thuhet në nisje të artikullit.

“Duke iu referuar spotit, shkrimi thotë: “Sigurisht ata nuk po i referohen Taken (filmit)? Ashtu si në filmin e vitit 2008, ku dy vajza të reja amerikane rrëmbehen në Paris dhe shiten në tregtinë seksuale nga gangsterë të rëndë stereotipizues shqiptarë – duke vazhduar një zinxhir ngjarjesh dhe një valë dhune që lë një prej tyre të vdekur? Ashtu si në boksin e zyrës që çoi në dy filma të tjerë në vazhdim, Taken 2 dhe Taken 3 – i cili gjithashtu shiti shumë bileta kinemaje, por nuk bëri asgjë për imazhin e Shqipërisë në skenën botërore. Ata nuk mund të thonë ‘rrëmbehu’ në këtë kuptim, apo jo? Kjo do të duket një mënyrë e çuditshme për tregun e vendit tuaj”, thuhet në artikullin e korrespodentit të udhëtimeve Chris Leadbeater.

“A ka ndonjë që lexon gazetat? Z. Neeson është një aktor i mirë. Ai është me të vërtetë yll i të tre filmave ‘Taken’. Dhe ai ka bërë disa filma të shkëlqyer në një karrierë të shquar. Por ai është në momentin më të vështirë të karrierës së tij. Ky hap i gabuar është një turp, pasi Shqipëria ka shumë për të ofruar”, vijon më tej shkrimi i tij.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Të tjera

Abissnet