Sonte nata e madhe e filmit/ 9 pretendentë për çmimin Oscar

Drama e filmit të luftës ”1917” nga kineasti Sam Mendes, ka marrë 10 kandidatura për çmimin Oscar duke e bërë atë një nga pretendentët më të mirë për çmimet e akademisë pas filmit Joker me 11 nominime. Filmi ndjek dy ushtarë të rinj gjatë Luftës së Parë Botërore në një mision për të paralajmëruar 1600 ushtarë britanikë se po çohen në një kurth nga forcat gjermane.

Rreshterët Schofield dhe Blake, luajtur nga George McKay dhe Dean-Charles Chapman, duhet të kalojnë në territorin e armikut në mënyrë që të çojnë lajmin në regjimentin e izoluar para se të jetë vonë.

“Ideja për filmin më lindi kur isha fëmijë shumë i vogël. Gjyshi im luftoi në Luftën e Parë Botërore. Quhej Alfred Hubert Mendes dhe shkoi në luftë në vitin 1917. Ai ishte lajmëtar në vijën e parë të frontit. Atij kishte detyrën të çonte një mesazh nga një post tek tjetri dhe vërtet fillova të krijojë me këtë fragment në mendje”.

Regjisori fitues i çmimit Oscar, Sam Mendes, thotë që për të krijuar një përvojë gjithëpërfshirëse për audiencën, ai filmoi rrugëtimin e ushtarëve në atë që duket si një sekuencë e pandërprerë dhe në kohë reale.

“Terreni nuk mund të jetë më i gjatë se skena dhe skena nuk mund të jetë më e gjatë se terreni. Prandaj, duhet të përgatiteshe për çdo rresht dhe dialog në vendndodhje”, thotë regjisori.

Sipas historianit të kinematografisë Steven Jay Rubin, filmi fitues i çmimit Oscar në vitin 1998 “Saving Private Ryan” me regji të Steven Spielberg, ishte i pari që krijoi një realizëm gjithëpërfshirës përmes pamjeve nga afër në fushën e betejës. Por, “Saving Private Ryan” ishte një film i Luftës së Dytë Botërore, një temë shumë më afër zemrave të audiencës së gjerë sesa klasikët e Luftës së Parë Botërore, siç është “All Quiet on the Western Front,” fitues i Oskarit të viteve 1930, që përshkruan një luftë historikisht më të largët dhe të filmuar në të kaluarën e largët.

Por, edhe pse në SHBA e  Britani ky film shihet si pretendenti kryesor për të marrë çmimin e madh Oskar në edicionin e vitit 1992, në Spanjë vlerësojnë filmin korean Parasite.  Por cilët janë të nominuarit e këtij edicioni.

(Filmi më i mirë)

1917; Ford v Ferrari, The Irishman; Jojo Rabbit; Joker; Little Women; Marriage Story; Once Upon a Time…in Hollywood; Parasite.

Në kategorinë e “Best Picutres”, filmi 1917 duket se do të jetë dominues. Drama e Luftës së Dytë Botërore, e Sam Mendes nuk është krijuese por e guximshme. Mendja “single-take” e bën audiencën të ndjehet sikur është në llogore, duke luftuar një luftë spektakolare djallëzore për të ardhmen e qytetërimit. Ky kombinim i verbimit teknik dhe qartësisë morale ka të ngjarë të jetë i parezistueshëm për votuesit. Nëse Akademia na befason, Bong Joon Ho është po aq i mërzitshëm, por etikisht më i ashpër-dhe jo nga distanca nostalgjik.

(Regjisori më i mirë)

Bong Joon Ho, Parasite; Sam Mendes, 1917; Todd Phillips, Joker; Martin Scorsese, The Irishman; Quentin Tarantino, Once Upon a Time…in Hollywood

Është joshëse të imagjinohet një ndarje midis regjisorit më të mirë dhe fotografisë më të mirë që do të lejojë që  filmi 1917 dhe Parasite të marrin çmime të mëdha, por është gjithashtu e pamundur të thuash se si mund të ndodhë kjo ndarje, veçanërisht pasi Sam Mendes mori statujën e DGA. Në këtë pikë, Parazit në kategorinë e fotografisë më të mirë duket shumë më i mundshëm, duke i lejuar Mendes të ndjekë në gjurmët e fituesve të fundit të regjisorit më të mirë Alejandro Gonzalez Inarritu, Ang Lee, dhe Alfonso Cuaron, duke u shpërblyer për arritjen teknike të filmit të tij.

(Aktorja më e mirë)

Renee Zellweger në “Judy”, Për kritikët, roli i Judy Garland nuk mund të luhej tjetër përveçse nga di Renée Zellweger (tashmë fituese në 2004). Përgjithësisht anëtarëve të jurisë në Oscar u pëlqejnë trasformimet dhe metamorfozat ekstreme të aktorëve për të sjellë personazhe realë dhe mundësisht të drobitur nga jeta. Pasi fitoi çmimet e Golden Globe, BAFTA dhe SAG për performancën e saj në Judy, Renée Zellweger vlerësohet si aktorja më të mirë. Megjithëse ekziston një shans që Scarlett Johansson (e cila i tërhoqi zemrat në Martesa Story) ose Charlize Theron (e cila kanalizoi me mjeshtëri Megyn Kelly në Bombshell) mund të tërheqë çmimin.

(Aktori më i mirë)

Joaquin Phoenix, Jocker; Leonardo DiCaprio, Once Upon a Time…in Hollywood; Antonio Banderas, Pain and Glory; Adam Driver, Marriage Story; Jonathan Pryce, The Two Popes

Ashtu si kategoritë e tjera të aktrimit, edhe kjo kategori ndjehet si një përfundim i paracaktuar. Joaquin Phoenix ka fituar të gjitha çmimet kryesore pararendëse; ai ka shprehur fjalime të paharrueshme – mese konfrontuese -; dhe filmi i tij është më i nominuari i vitit. A ka vend për një mërzitje? Ne me të vërtetë nuk shohim ndonjë. Filmi i Banderas është shumë i vogël dhe, sinqerisht, tepër spanjoll. DiCaprio sapo mori një OSCAR disa vjet më parë.

 (Aktorja më e mirë mbështetëse)

Kathy Bates, Richard Jewell, Laura Dern, Marriage Story; Scarlett Johansson, Jojo Rabbit; Florence Pugh, Little Women; Margot Robbie, Bombshell

Pasi është parë si një garë e ngushtë midis Jennifer Lopez dhe Laura Dern, ky çmim është i humbur që në kohën kur Lopez humbi në një nominim. Dern jo vetëm që ka fituar në këtë kategori me muaj të tërë, por gjithashtu ka kaluar një vit shumë të ngjeshur në qarkun e filmit – duke marrë një numër çmimesh nderi dhe arritje të jetës. Dituria mbizotëruese është se si një veteran i Hollivudit dhe anëtar aktiv në Akademi – për të mos përmendur një interpretues të jashtëzakonshëm – Dern është për këtë shkak.

(Aktori më i mirë mbështetës)

Tom Hanks, A Beautiful Day in the Neighborhood; Anthony Hopkins, The Two Popes; Al Pacino, The Irishman; Joe Pesci, The Irishman; Brad Pitt, Once Upon a Time in Hollywood

Ky është momenti i Brad Pitt. I gjithë sezoni i çmimeve ka qenë për të, pasi ylli i filmit arketip ka grumbulluar fitime pa mbarim. Ndërsa ne mund të ishim në befasi, Pitt nuk është përballur me një konkurrencë në garën që shpie deri në çmimet e Akademisë.

(Skenari më i mirë)

1917; Knives Out; Marriage Story; Once Upon a Time…in Hollywood; Parasite

Në një sezon kur shumë nga çmimet kryesore janë mbyllur, kjo garë ka qenë një udhëtim i këndshëm. Ishte një kohë kur të gjithë supozuan se Storija e Martesës do të largohej me çmimin nga Noah Baumbach. Pastaj Knives Out u hap i madh, dhe të gjithë e kuptuan se si filmi varet nga skenari i ndërlikuar i Rian Johnson. Pastaj 1917 u hap, dhe ne të gjithë u mrekulluam se si Sam Mendes dhe Krysty Wilson-Cairns na bënë të ndjeheshim sikur të kishim jetuar brenda 24 orësh në një të dymbëdhjetën e asaj kohe, me gati një ndërprerje në aksion. Pastaj Quentin Tarantino mori këtë kategori në Golden Globes, duke na kujtuar të gjithëve se ai është vetëm një nga skenaristët më të shkëlqyeshëm dhe origjinalë në historinë e Hollywood.

 

Për t’u bërë pjesë e grupit të "Shekulli"
mjafton të klikoni: Join our FB Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet.

KOMUNITETI SHEKULLI ONLINE: https://www.facebook.com/groups/1381242728701899/



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Të tjera

Abissnet