Nëse përdorni këto ushqime në mëngjes, do të shtoni peshë

Mëngjesi është vakti më i rëndësishëm, por shumica e neglizhojnë. Sipas studimeve se një mëngjes i ushqyer keq sjell shtim peshe. Ja çfarë duhet të konsumoni që të keni një shëndet të mirë. Ekzistojnë 7 lloje ushqimesh të cilat nuk duhet t’i konsumoni kurrë që në mëngjes nëse nuk doni të shëndosheni.

Omletë me vezë

Ajo është shumë e shijshme por nuk mund të hani omletë me vezë që në mëngjes, pasi ato janë shumë të pasura me proteina dhe vitamina, por gjithashtu edhe më yndyrat, pasi gatuhen me vaj.

Drithërat

Drithërat me qumësht janë shumë të këshillueshme në mëngjes, por jo çdo lloj produkti. Shumë prej nesh mendojnë se po ushqehen shëndetshëm kur konsumojnë drithra me fruta, çokollatë apo mjaltë. Jo, përzierja e tyre me sheqer do të ndikojë direkt në shtimin e peshës. Lëng portokalli Të pish një gotë lëng portokalli në mëngjes është një gabim. Si fillim, kurrë mos tentoni të shtrydhni frutin nëse keni mundësi ta hani ashtu siç është. Fruti është gjithnjë më i shëndetshëm nëse konsumohet i gjallë. E dyta, të gjitha frutat kanë sheqer. Mundohuni t’i konsumoni ato pas drekës.

 

Kosi me fruta, përveç faktit që ka sasi të mëdha sheqeri, është thjesht një lloj ëmbëlsire e ftohtë e cila nuk ju siguron se do të ndiheni të ngopur apo në formë gjatë gjithë ditës. Buka Për shumë prej nesh është e pakonceptueshme të hamë mëngjesin pa bukë, por ja që nuk duhet bërë.

Sa më pak bukë në mëngjes aq më mirë bën për trup

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Të tjera

Abissnet