Këto janë pesë ushqimet që ulin presionin e gjakut

Shumë njerëz mendojnë se është e pamundur për të zvogëluar presionin e gjakut pa marrë ilaçe. Megjithatë, ekzistojnë mjete të tjera jo më pak efektive, siç mund të jenë pesë ushqimet e parashtruara më poshtë.

Mjalti – kryen një punë të shkëlqyer duke zgjatur enët e gjakut. Për të marrë rezultatin e dëshiruar, thjesht konsumoni dy lugë mjaltë, të holluar në ujë të ngrohtë, në stomak bosh.

Fara shalqini – Ky produkt përmban një përbërës i cili zgjeron enët e gjakut. Për të parandaluar hipertensionin, hani vetëm një lugë çaji me fara shalqini dy herë në ditë.

Limon – Lëngu i limonit ndihmon në ruajtjen e elasticitetit të enëve të gjakut. Prandaj, mjekët rekomandojnë të konsumoni limon në baza të rregullta.

Banane – Vetëm dy nga këto fruta tropikale në ditë mund të zvogëlojnë presionin e gjakut për shkak të përmbajtjes së lartë të kaliumit, magnezit, kalciumit, vitaminës D dhe acidit folik.

Selino – Të gjitha pjesët e kësaj perime janë të dobishme për pacientët me hipertension. Selinoja relakson muskulin e zemrës dhe përmirëson rrjedhjen e gjakut tek organet. Përveç kësaj, rrënja dhe gjethet përmbajnë përbërës aktiv biologjik të çmuar: aminoacidet, vajrat esenciale, vitaminat dhe mikroelementet.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Të tjera

Abissnet