Kënga legjendare “Wind of Change” është shkruar nga CIA? Çfarë thonë ekspertët

Me refrenin e saj bezdisës, fishkëllimë dhe të frymëzuara nga Rusia që ngadalësohen duke u bashkuar me “glasnost”, balada e Scorpions e vitit 1990, Wind of Change u bë një prani e fuqishme në ditët e vdekjes së luftës së ftohtë.

Një fytyrë krijuese për grupin gjerman, më parë i njohur për kopertinat e albumeve të tyre, Spinal Tap-esque dhe kërcënim për “rock you like uragan”, thirrja e këngës për afrim u përqafua nga Europianët lindorë ndërsa perdja e hekurt ra.

Po sikur kjo kthesë e pamundur në karrierën e grupit të maskonte një të vërtetë edhe më të çuditshme: që kënga në fakt u shkrua nga CIA për të destabilizuar Bashkimin Sovjetik?

Kjo është teoria e komplotit e hulumtuar nga gazetari amerikan i çmimit Orwell, Patrick Radden Keefe, në podcast-in e tij të ri, të quajtur pas këngës. Keefe së pari dëgjoi thashethemet nga një prej kontakteve të tij në komunitetin e inteligjencës një dekadë më parë, dhe është intriguar nga ajo qysh atëherë.

Duke kërkuar një ndryshim veshjesh pas hulumtimeve rraskapitëse për një libër të fundit rreth Problemeve të Irlandës Veriore, ai vendosi të bënte një seri në lidhje me të.

“E imagjinoja që të ishte si një thriller i madh ndërkombëtar i spiunëve, nëse do të ishte drejtuar nga vëllezërit Coen”, qesh ai. Në të vërtetë, era e ndryshimit zhvillon me shpejtësi një narrativë kapëse – nëse është pakuptimtë absurde, pasi Keefe ndjek të dhëna nga SHBA në Rusi, festa me tifozë në një koncert Scorpions në Kiev, dhe përpiqet të marrë operantët veteranë të CIA-s për të thyer protokollin dhe konfirmuar nëse forca elitare e spiunazhit të Amerikës kishte një shkrimtar të ri në radhët e saj.

Ndërsa ai pranon që ky operacion i dyshuar i veçantë duket i vogël “kur e vendosët përkrah personave të ndihmuara nga CIA ose atentate ose tortura të synuara”, në kohën kur përplasjet ishin të larta. “Në vitin 2020, ne shikojmë prapa dhe jemi si: “Sigurisht që Muri i Berlinit do të binte, sigurisht që Bashkimi Sovjetik do të shembet”, thotë ai. “Por njerëzit në CIA në atë kohë nuk e morën atë si të mirëqenë. Kishte një kuptim që Bashkimi Sovjetik do të zgjasë për gjithnjë, dhe CIA duhej të bënte gjithçka që mundet për ta minuar atë”.

Kjo nënkuptonte përdorimin e çdo arme brenda arsenalit të saj – përfshirë shumicën e eksporteve kulturore amerikane. “Zyrtarët sovjetikë kishin kohë që ishin nervozuar ndaj shprehjes së lirë për të cilën qëndroi shkëmbi dhe si mund të ndikojë në rininë sovjetike,” thotë Keefe.

“CIA e pa muzikën rock si një armë kulturore në luftën e ftohtë. Wind of Change u lëshua një vit pas rënies së Murit të Berlinit, dhe u bë kjo himn për fundin e komunizmit dhe ribashkimit të Gjermanisë. Kishte këtë mesazh me fuqi të butë që shërbimi inteligjent dëshironte të promovonte”.

“Shkëlqimi tërheqës i Rockit siguroi që kishte një audiencë në bllokun lindor të uritur për të konsumuar këtë mesazh. Ju nuk mund të blini muzikë perëndimore në dyqane rekordesh, vetëm përmes tregut të zi, dhe do të mund të kishit shumë probleme për të dëgjuar një grup si Akrepat”, shpjegon Keefe. “Unë intervistova njerëz në Moskë dhe St Petersburg që kishin rrezik të arrestonin. Kjo këngë do të thoshte shumë për ta”.

 

The Guardian

Për t’u bërë pjesë e grupit të "Shekulli"
mjafton të klikoni: Join our FB Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet.

KOMUNITETI SHEKULLI ONLINE: https://www.facebook.com/groups/1381242728701899/



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Të tjera

Abissnet